آداب غذاخوردن و نشستن

نتیجه تصویری برای آداب غذاخوردن و نشستن

در تعالیم و آموزه‌های تربیتی اسلام، برای تمام حرکات و رفتارهای مسلمانان دستور و آدابی در نظر گرفته شده است. این آموزه‌ها یا در قالب بیان رفتار و منش معصومان(ع) است، و یا در ضمن توصیه و سفارش قرآن و احادیث وارد شده است. البته ذکر این نوع آداب عموماً در مقام بیان استحباب بوده و انجام ندادن آنها گناه نیست. به‌علاوه؛ این موارد برای شرایط عادی است؛ یعنی اگر فردی دچار بیماری و یا مشکل خاصی است که نمی‌تواند این آداب را انجام دهد و یا برای او مشقت و ضرر دارد،‌ موظف به رعایت این آداب نیست.

 

ادامه مطلب ...

آداب غذا خوردن در فرانسه

اگر فرانسه را برای مسافرت انتخاب کرده اید باید در جریان فرهنگ های غذا خوردن مردم فرانسه باشید بدین منظور در ادامه درباره آداب غذاخوردن در فرانسه و لیستی از مهمترین غذاهای فرانسوی مطالبی را برای شما فهرست می کنیم؛ در وهله نخست باید خاطر نشان کنیم که فرانسه بدلیل اهمیت زیاد دادن به فرهنگ غذا خوردن و مشهور بودن به طبخ غذا های لذیذ در سطح جهانی و در سال 2010 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب ...

زرشک با صدها خواص درمانی با ارزش

نتیجه تصویری برای زرشک با صدها خواص درمانی با ارزش


زرشک درختی همیشه سبز و پهن برگ است که میوه های سرخ رنگ بیضی شکل دارد. زرشک برای مصارف دارویی بیشتر از 200 سال است که شناخته شده است.این یک گیاه سم زدا است که حاوی خواص دارویی و آرام بخش عالی است و به مبارزه با چندین بیماری کمک می کند. شما می توانید به صورت خوراکی زرشک را مصرف کنید و همچنین برای درمان تعدادی از مشکلات سلامتی نیز استفاده می شود. در این بخش از سلامت نمناک بیایید برخی از بهترین فواید برای سلامتی انسان را بررسی کنیم.

  ادامه مطلب ...