روبات های گارسون و آشپز + تصاویر

روبات ، ربات


پیشرفت در فناوری روبات ها در کشور چین سبب شده تا یک رستوران در شهر کوشان از گارسون و آشپز روبات برای سرویس دادن به مشتریان بهره بگیرد.

  ادامه مطلب ...

آیا شما کم طاقت هستید؟

کم طاقتی ، بی حوصلگی
تا چه حد کم طاقت هستید و صبور نبودن شما با چه ویژگی های شخصی تان در ارتباط است؟میزان تحمل شما در برابر اتفاقات اطرافتان چقدر است؟با یک تست شخصیت شناسی به راحتی می توانید ریشه کم طاقتی خود را دریابید.

 
ادامه مطلب ...

10 اشتباه دخترها در انتخاب همسر

انتخاب همسر ، اشتباه در انتخاب همسر
معمولا دختر خانم ها برای ازدواج بسیار ظریف تر و دقیق تر از آقا پسرها عمل می کنند. تمامی خصوصیات همسر آینده خود را در ذهن دارند. ولی باید گفت این کار اشتباه است.

  
ادامه مطلب ...

چگونه پای خانواده هایتان را به ماجرای ازدواج باز کنید؟

حوض آبی که میوه ها را پرتاب کنند توی آن با لامپ های ریسه ای که دور تا دور حیاط خانه روشن شده به تاریخ پیوسته اند. «پسرم غلام شماست» و «دخترم برو چایی بیار» هم دیالوگ های نخ نمای سریال های تلویزیونی هستند که در این روزگار کاربرد چندانی ندارند. چه بخواهیم، چه نخواهیم دوره و زمانه عوض شده.

ازدواج ها دیگر آن حالت سنتی گذشته را ندارند و زیر پوست شهر اتفاقات دگری در جریان است. دیگر مثل قدیم ها پسرها موقع گفتن اینکه از یکی خوششان آمده به پدر یا مادرشان صدبار رنگ عوض نمی کنند و دخترها هم راحت تر به مادرشان می گویند که یک خواستگار سمج پیدا شده. با این همه تغییر در سبک زندگی، هنوز در میان گذاشتن مسئله با خانواده ها قدیم مهم و حتی گاهی سخت است.

چگونه پای خانواده ها را به ماجرای ازدواج باز کنید؟

 
ادامه مطلب ...

اشتباهات زنان در عشق و عاشقی

love


 عاشق شدن طرز تفکر انسان نسبت به مسائل مختلف را تغییر میدهد و همین تغییر نظر می‌تواند باعث بروز اشتباه شود. ادامه مطلب ...