چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم

 

نگاهی به تجربه های قبلی راه بسیار خوبی برای کشف فرصت های درآمد زایی است  چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند.

  ادامه مطلب ...

مروری بر زندگی مهدی سحابی کسی که زندگی مارا دگرگون کرد

مهدی سحابی آثار نسبتا زیادی ترجمه کرد که مهم ترین شان «در جست وجوی زمان از دست رفته» بود. رمانی که بسیاری برای پربارتر نشان دادن کتابخانه هاشان خریدند و عده کمتری خواندنش.

باید پرسید مهدی سحابی چگونه زندگی ما را دگرگون کرد. آیا این ادعای بزرگی است یا حرفی دهن پرکن در ستایش صوری یک مترجم مرده؟ من به شق نخست اعتقاد دارم. 
ادامه مطلب ...

آلکسیس کارل و کتاب انسان موجود ناشناخته

آلکسیس کارل Alexis Carrel , زیست شناس فرانسوی برنده جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی در سال 1912 است او به خاطر مطالعه سیستم گردش خون موفق به دریافت این جایزه گردید

  ادامه مطلب ...

بیوگرافی داریو فو

فو به هنگام دریافت جایزه نوبل ١٩٩٧ گفت هیچ چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی کند. بااین حال، فو در «خنده» و در هیاهوی پدیدآمده آن متوقف نمی ماند. 

ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای راحت ترراه رفتن با کفش های پاشنه دار

اگر شما به پوشیدن کفش های پاشنه بلند عادت ندارید، برایتان مشکل است که بدون افتادن و لغزیدن حرکت کنید. در اینجا نکاتی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا بدون افتادن، بتوانید با کفش پاشنه بلند راه بروید. 

ادامه مطلب ...